понеделник, 20 декември 2010 г.

We support Selena! ♥

Докато гледах клипове в Ютуб попаднах на един съпорт клип към Сел и някои коментари наистина много ме трогнаха и реших да ги споделя с вас и се надявам, хората които мразят Сели да се осъзнаят! (:

"Селена промени живота ми! Аз винагu съм искала да бъда страшно готина в учuлище, да бъда "лидерката" на всички, да бъда популярна, но Селена ми показа, че живота не е просто игра! Тя показва, че няма значение колко си готин, колко си богат или колко красив си, тя показва, че живота не е приказка, а нещо много по-голямо! Тя показва, че винаги трябва да се бориш и да не оставиш на другите да те повалят. Да останеш, какъвто си. Имала съм много идоли, но Селена е много различна! Подкрепям я!"

"Аз обичам Селена защото тя показва, че да си леко смотан или да не си от популярните в училище не е толкова зле стига да си себе си. Това, че можеш да отидеш където си поискаш и мечтата ти се сбъдне стига да вярваш! Обичам Селена! Тя е моя идол и винаги ще я обичам!"

"За хората, които мислят, че Селена е грозна е добре, миcлете го, но запомнете: как изглеждаш не показва какъв човек си. Селена помага на вcичkи и аз я обичам, защото го прави. Тя е мила красива и добра!"

2 коментара: