вторник, 21 декември 2010 г.

Селена - "докоснати от ангел" ! ♥

Селена заяви пред списание Astrogirl , че майка и претърпяла автомобилна катастрофа, а Селена е трябвало да бъде в колата, но тя останала в къщата на баба си в последния момент. По-долу вижте интересното интервю :

Селена изпитвала тръпка през цялото време тя си спомня деня, в който всичко можеше да промени живота и завинаги, тя признава за Astrogirl "Моето време" докоснато от ангел " беше, когато майка ми претърпя автомобилна катастрофа. Тя току-що е напуснала дома си, но слънцето блокирало погледа и според нея,тя се блъска в една къща,когато слънцето я заслепява не е могла да си сложи предпазния колан и затова колата се блъска. Ефектът бе толкова силен, че даде тласък на останалите седалки на колата. "За щастие, Манди не е имала сериозни наранявания, но историята става интересна сега.
"Аз трябваше да бъда в колата, когато се е случил инцидента", казва тя. Сел ни каза още: "По-късно, майка ми,ми каза, че е трябвало да бъда в колата по време на инцидента, но в последния момент тя ме е оставила в къщата на баба ми. Така че мисля, че някой бди над нас в момента. "Ако Селена е била в колата е можело да има по сериозни наранявания. Осъзнавайки това, тя благодари на бога затова че, нещо е подсказало на майка и да я остави в дома на баба и . "След този инцидент, всеки път, когато майка ми напусне дома си казвам " обичам те още повече. ". След целият този инцидент двете (Селена и Манди) вярват в ангели пазители.


/наистина много интересна история,ако ще взимате новината КРЕДИТ /

/това е скан от страницата на списанието с интервюто /

Няма коментари:

Публикуване на коментар