петък, 24 декември 2010 г.

Част от интервюто за списание "Sugar"!

За приятeлството: Когато бях мaлка да бъда най-добра приятелка с някой беше много комерсиално. Всичко беше до това да носиш колие "най-добри приятелки" и да си еднаква си приятелката си. Но след това пораснах и осъзнах "Аз съм себе си. Различен човек." Ние нямахме нищо общо. /За Деми/

За това да бъде 'прекалено мила': Преди бях повече от хората, които правят всичко за другите. Преди две години започнах да се променям и взимам решения, които ме правят щастлива. Сега се чувствам много по-силнa.

За това да бъде необвързана: След като мъглата на любовта се изпари се съсредоточваш в себе си. Винаги, когато се любя в някого Двеифър Стоун ми казва "Радвай се на илюзията, докато трае, ще се видим, когато пак се върнеш в реалния свят." И това е ТОЛКОВА вярно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар