неделя, 26 декември 2010 г.

Селена вече не носи пръстена?

Селена е свалила пръстена си. Като Джонас Брадърс и Майли Сайръс Селена също обеща чрез пръстена си да остане девствена до сватбата си, но според папараци и репортери последния път, когато са я видeли /преди няколко дни/ тя е била с Джъстин Бийбър като веднъж са се разхождали, а другия път тя е била в буса му и в нито един от двата пъти тя не е носила пръстена. Дали и тя като Джо го е свалила?
/Това на снимката е ръката на Сел и пръстена ако не го знаете/

Според мен го е свалила за момента пък и точно с Джъстин Бийбър ли ще го прави ха-ха :D

А ето какво е казала преди време Сел за Пръстена (Пръстена се нарича 'Promise'):
"Аз казах на баща ми 'Татко искам "Promise" пръстен'. Заедно с него отидохме в църквата, взехме го и го благословихме. Използваха ме като пример за другите деца. Аз ще спазя обещанието си към мен, семейството си и Бога!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар