вторник, 30 ноември 2010 г.

Селена: "Аз все още страдам от хулигани."

Една от холивудски звезди, които повечето хора искат да бъдат, Селена Гомез, звезда от сериала "Магьосниците от Уейвърли Плейс, казва че, тя е имала психически тормоз в учебните дни, когато е била измъчвана от съучениците си,защото иска да стане актриса.
В интервю за New York Post, Селена каза аз страдах много в училище , много хора се шегуваха с мен, защото аз искам да бъда в индустрията [в света на изкуството], казва тя, сега на18. Но Селена подчерта, че няма сериозно претърпяно насилие.
"Обучението в дома помогна за известно време, но след това отидох в клон на изкуството и всичко, което видях се върна отново", каза тя. "Днес аз съм критикувана от възрастните, които казват, ужасни неща за мен в интернет, неща, които ме засягат и не се опитвам да чета", казва тя, като се позовава на слухове за любовния си живот и предполагаеми вражди между колегите.
Поради това, нищо по-нормално от говорят за шоуто "Магьосниците" - новия сезон, ще има един епизод, когато по-малкият брат на Селена, който се играе от Джейк Т. Остин, трябва да разбера какво да направя, когато той е претърпял побои в училище.


/за новинката КРЕДИТ .ам ще използвам момента да кажа колко удивителен е новият дизайн на сайта браво Габи и да поздравя момичетата за новият им сайт/

Няма коментари:

Публикуване на коментар