четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Какво мислят феновете?!


Днес се поразрових и видях,че доста фенове са се изразили в сайтове какво мислят за Сел! Ето няколко,превела съм ги за тези които не могат да си ги преведат ;)

kidsomers: О, Боже мой, хора. От къде точно да започна? Селена е едно от най-големите ми вдъхновения. Не мисля, че тя е курва или нещо подобно. Мисля, че е много талантливо и надарено момиче. Начинът, по който тя се изобразява е просто прекрасен. Тя е много сладка и мила с феновете си. Тя се грижи за тях много. Тя показва,че е зряла. Защо някои хора я мразят толкова?Тя е най-младият посланик на УНИЦЕФ и направи много неща, за да помогне на хората. Мисля, че е просто невероятна за 18 си години. Тя е страхотна актриса и певица. Обичам актьорската част от нея. Тя наистина работи усилено, и това си личи. Аз просто не мога да разбера защо толкова много хора се нахвърлят баш върху нея. Тя изглежда като прекрасен човек и много верен приятел. Мразя, когато хората казват, че на Селена не й пука за Деми. Ако не беше истински приятел,нямаше да и пука как е Деми. Но все пак, и аз мисля, че тя е наистина голям приятел за нея. Дори и след всичките си грешки, тя продължава да стои зад Деми и да се грижи за нея. Обичам те Сели!

gomezfanatic: Тя е най-прекрасното същество за мен.Обичам всичко в нея.Моят сладък ангел.Идол ми е от година,но я обичам неописуемо много!
Обожавам песента и 'Naturally' .. самата песен е толкова истинска и само на Селена би се вързала. Има хора които те обичат и уважат Сели! Винаги в сърцето ми..!

Няма коментари:

Публикуване на коментар