четвъртък, 4 ноември 2010 г.

Сел: Навърших 18,но се чувствам на 15.

Сели също като Деми и Майли е била обект на тормоз в училище.Селена казва пред Y Post:Определено бях качвана в училище,те се подиграваха с това което съм.Не исках да се върна отново.Дори получавам критики от възрастните,които казват ужасни неща за мен в интернет,неща които ми се отразяват и се опитвам да не ги чета.
Как обърна внимание на слуховете за любовния си живот и враждите с приятели?
Не обръщам внимание на това.
Какво се случва по натам в WOWP?
Джейк Т.Остин ще бъде обект на тормоз в предстоящия епизод на WOWP.
Брат ми в шоуто (Дейвид Хенри) трябва да отиде в колеж,а аз съм в моята старши година (от гимназията).
Какво искаш да направиш в бъдеще?
Бих искала да бъда гост в 'The Big Bang Theory'.Също и в 'Mad Men',ще бъде забавно,а майка ми го обожава./смее се/
Навърших 18,но се чувствам на 15.Сърцето ми още е младо.Аз винаги съм била независима,но не мисля,че съм готова да напусна дома или да направя нещо драматично.
(ако го взимате КРЕДИТ)

Няма коментари:

Публикуване на коментар