събота, 23 октомври 2010 г.

Цялото интервю за Anything Disney

Слагам само тази част, която не съм публикувала :}

Какво е различното в новия ти албум?
Ами Всъщност първият ми албум беше нещо като експеримент. Не знаех каква музика исках, какви текстове. Сега вече знам каква музика ще правя.
Актьорство, пеене или дизайнерство?
Наистина е трудно да реша. Сега предпочитам всички, но ако бяхте ме питали по-рано щях а кажа актьорство.
Какво мислиш за папараците?
Това е част от работата. Какво мога аз да направя ? Концентирам се върху работата и феновете си и разбира се споделям с тях, но не мисля, че им е интересно когато дискутирам нещо с майка си или си сменя гаджето.
Мислиш ли, че ще дойде момент в който трябва да се държиш зряло като си все още на 18?
Да, без спор! Например МОУП значи света за мен, колегите ми са еди от най-добрите ми приятели, но с напредването на възрастта трябва да продължим напред. Макар, че скоро навърших 18 се чувствам като 15 годишна, но работата ми е като на възрастен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар